BAZILARI ŞİİR SEVER

 Ben sevmem mesela. Romantik de bulmuyorum haliyle. Abartılı geliyor bana. Düz yazı dururken kafiyeler, efendim abartılı benzetmeler neden? Anlam yükleyemediğim gibi, okuduğumu da anlamıyorum:) Hani duyarsız yüzeysel bir insan evladı sayılmam. Hisliyim bile diyebilirim. Gözlerim çabucak dolar falan.

Babam her ortamda istek üzerine kalkar şiirler okur, herkes ağzının içine bakar. Evlenme teklifi bile şiirle olmuş düşünün. Ama adamın biri bana şiir okuyarak evlenme teklif etmeye kalksa olası tepkim  "bi sus be adam, adam gibi sor" olur herhalde:)))))

Ortaokulda sözlüde kaldırıp sorarlardı; "şair burada ne demek istemiş acaba?" diye. Düşünürdüm okurdum, anlamaya çalışır bir şey çıkarırdım ama "otur 0!" dan başka bir sonuç elde edemedim:/ Sonraları aşık oldum. Sarı saçlarına, mavi gözlerine şiir yazmak istedim. Hiç olmazsa akrostiş yapayım dedim. Hiç bir halta benzemedi.

Severim ama kimi
En güzel birisini
Nasıl anlatayım bilmem
İlk harflerime baksana

Asdfghjklş:p Bu ne kadar saçmaysa benimki daha da rezildi. Utandım yırttım attım. Bir daha da denemedim. O çocuk da hep platonik olarak kaldı://

Lisede ön sıramda oturan bir kız vardı. Durmadan beyitler dolusu şiir yazardı. Aklım hayalim almazdı bu kız nereden bulur bu yaşta böyle ağdalı sözleri diye:) O şiirlerin müdavimi de çoktu:p  Bi de bize okuturdu. Bitmezdi o çile. Hatta ben dün 3 tane okudum sıra sende diye sıra arkadaşımla paslaşırdık gözleri devire devire. Neden sevmediğim şimdi dank etti galiba. Bir insana zorla okutursan sevmez tabii:p Şiirlerinden şarkılar besteleteceğini söylerdi hep. Sesi de güzeldi ne yalan söyleyeyim şimdi. Hep düşünürdüm; bu şiirler şarkı olacaksa ben ülkeyi terketmeliyim:)))))

18 yaşındayken sevgilim bana yazdığı şiirleri okutmuştu da tanrım hiç bu kadar sıkıldığımı hatırlamıyorum:))))) Bende başkalarına gösterdim o şiirleri herkes hayranlıkla şanslı olduğumu söyledi ama orada yazılanları yüzüme söylese daha mutlu olurdum. Ya da ne bileyim mektup yazsaydı falan:)

Hiç mi sevmem şiir? Belli başlı sevdiğim şiir de var şairde ama genel olarak okumayı da dinlemeyi de tercih etmiyorum. Mesela Marya şiiri vardır yarısını ezbere bilirim:) Orhan Veli'nin bir çok şiirini isteyerek ezberlemişimdir. 1 2 tane Aşık Veysel şiiri bilirim. Atilla İlhan'ın şiirlerine bayılırım. Tamer Karadağlı güzel okuyor allah için:)))))) 35 Yaş şiiri benim için özeldir. Şiirle ilişkim bu kadar.

İronik bir şey söyleyeyim hatta ilk imzalı kitabım şiir kitabıydı:))))) Hatta içine Şiirleri hep sev! yazmışlar:p Kimin kitabıydı hatırlamıyorum zaten 8 yaşındaydım:)

Yorumlar

  1. hakkaten o nasıl akrostiş ya D:
    babana selam bu arada. hayranıyım artık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah fena o ya:p hatıra defterlerinin vazgeçilmezi:)
      hayranlık dolu mesajını iletirim kendisine:)))))

      Sil
  2. ne yalan soyleyeyim ben de pek sevmem. ama belli sairler var onlari her durumda severim orasi ayri. otur sifiri da hic duymadim hea guzel anlamlar yuklerdim siire. bi defasinda hoca ahmet hasim surda otursa bak sen nerden de cikardin bu anlami kucuk hanim derdi sana demisti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asdfghjk :p ahmet haşim önce bana o merdiven şiirinin hesabını versin:p lise 2. sınıfta ezberlettiler bi de çok lazımmış gibi:) ağır ağırr çıkacakmışım olduu:p

      Sil
  3. şimdi şu şiir, seslendirme kötü mü allasen?

    http://www.youtube.com/watch?v=gkW8ZzF5NP4

    yengeç burcu olacaksın bir de, ayıp ayıppp :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam güzel okuyor allah için hakkını verdim gitti. şiirde iş yok:p bebe dişi falan:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar