Kozmetik 11# Maybelline Rujlarım

Mirebağğ:))) İşte yine ben ve ruj sorunsalım karşınızdayız:)) Maybelline'in son dönemde çıkardığı kimi rujlara bayılıp kimilerini de hiç ama hiç sevemedim:/ Sizlere iyisiyle kötüsüyle elimdeki 3 ruju tanıtacağım:)

1- Color Sensations Serisi 146 Metallic Rose

Adı gibi soğuk tonlu pembe metalik renkli bir ruj ve nemlendirmesi neredeyse yok diyebilirim. Dudaktaki kusurları gösteriyor ve çizgilere doluyor maalesef. İçinde barındırdığı simleri sevmedim. Rengi soğuk tonlu tam şeker pembesi.  Ama kabı kırmızı ona bayıldığımı söyleyebilirim çok rahatlıkla:) Aslında Pink Hurricane'le arasında kalmıştım. Keşke onu alsaymışım. Ton olarak tatmin etmedi. Spot ışıklar altında gördüğümüzle gerçek arasında çok büyük ton farkları olabiliyor. Bu da kaza kurşunuydu benim için. Pembe insanı değilim ama beyaz tshirt ve kotlarla yazın kombinlenebilir:)
FOTOĞRAF ALINTIDIR BURADAN.

2-  Moisture Extreme/ Hydra Extreme Serisi 430 Sweet Nectarine

Bu ruju lacivert eyeliner çektiğimde sürmek üzere almıştım. Lacivert ve turuncunun uyumu çok hoşuma gidiyor çünkü. Rengi hoş bir coral turuncu. Dişleri bir miktar sarı gösterdiğini söyleyebilirim sadece. Yoğun renk vermiyor. Parlatıcıdan tek farkı ıslak ıslak durmaması. Kalıcılığı çok az. Yağlı bir his bırakıyor. Dudak çizgilerine doluyor. İçerisinde barındırdığım sim miktarı bence gereksiz. Sildikçe de bulaşıyor. Renk yaza ve bronz tene çok daha uygun bence. İndirimden 7tl'ye almıştım. O yüzden kullanmadığıma çok da üzülmüyorum. Annem kullanıyor ara sıra:)FOTOĞRAF ALINTIDIR BURADAN.

3- Color Sensational Serisi 315 Rich Plum

Bu ruju İLK DEFA sequins from life blogunda görmüştüm:) Daha doğrusu rujun dış kapağını görüp sormuştum bu ne renk diye:) Aldığım andan itibaren en sevdiğim rujların başında geliyor artık:) İçinde sim yok. İyi ki almışım. İyi ki önermiş:))) Rengi tanımlarsam kahveye dönük bir pembe tonu. Dudağı extra kurutmuyor ama hatalarını gösteriyor minimum düzeyde. Nemlendiriyor, rengini güzel bir şekilde veriyor ve de beklediğimden kalıcı. Bugün yemek de yedim üzerine bir sürü şey de içtim ama dudağımda 3 saat boyunca kaldı. Çok da mutlu oldum renginin harikalığı dışında bir de kalıcı olduğu için. Plum olduğuna bakmayın mor tonu değil. Ancak kahve tonu diye tanımlarım bu ruju. Görürseniz reyonda mutlaka deneyin derim ben. Pembe tonu sevmeyene bile kendini duruşuyla yapıyla sevdirir:)
FOTOĞRAF ALINTIDIR BURADAN.
İŞTE MAYBELLİNE RUJ DENEYİMİM. BEĞENİ ORANIM 3'TE 1!ESKİSİ GİBİ KALİTELİ DEĞİL RUJLARI MAALESEF:/ BAŞKA BİR RUJUNU ALACAKSAM DA ANCAK MOR SERİDEN ALIRIM.

Herhangi birini kullananınız var mı?

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım benim ilk iki ton da güzel ama dudakta sim ve açık renkler bana hiç gitmiyor sonuncusu artık ikimizinde favorisi :) öperim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeee öperim ki:D iyi ki önermişsin valla bayıldım. açık tonlar kullanmaya alıştım ama sim konusunda kendime de yakışmadığını düşünüyorum. üstelik yiyip içtikçe o simler yer değiştirip bulaşıyor en sevmediğim şey!

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar