Blistex MedPlus Dudak Balmı

Bugün size %100 memnun olduğum bir ürünü sunacağım. 2012 yılının favorisi benim için. 3. sünü bu sabah açtım. Yedekte 2 paketim daha var:) Tamam seviyorsun anladık caz yapma diyeceksiniz sadede gel:))) NEDİR BU ÜRÜNÜN KERAMETİ????? Hemen anlatayım:

Bir kere mentollü ama cayır cayır yakan bir mentol değil dudağı serinleten bir aroması var.  Ben o serinliğe bayılıyorum resmen. Taze taze sürmüşken ıslık çalıyorum falan hatta o his için:p Gülmeyin yaaa:) 
Azıcık uyuşturuyor ama çok değil 1 dk içinde geçiyor o his. Diyorum ya ben bayılıyorum o hisse:) Belki tek eksisi bu olabilir:) Sevmeyeni çıkar illaki.
Yapısı mum gibi dursa da sürüp biraz bekleyince yumuşacık yapıyor dudağı ve o rahatlamayı hissediyorsunuz. Koparma ihtiyacı bile duymuyorum artık.  Ben üzerine bir şey süreceksem sıvamak yerine pıt pt hareketlerle uyguluyorum gündüzleri. Biraz bekleyip rujumu sürüp çıkıyorum. Mat ruju bile watershine yapabilitesi var:p
Gece yatmadan da bolca sürüp bekliyorum emsin biraz diye. Yastığa falan bulaşır huylanırım saçım yapışır falan ıyk:) Sabah uyandığımda hala bozulmamış oluyor. Önce kağıt havluyla temizleyip yüzümü öyle yıkıyorum. Yoğun ürün nihayetinde dudak da nefes alsın :D

Nomalde kurumazdı dudaklarım, lipbalmları anlamsız bulurdum. Ama kullandığım ürünler, antibiyotik vs. derken inanılmaz kuruma ve çatlama var artık. Bu ürüne bağımlı yaşıyorum. Başka bir şey deneme ihtiyacı hiç hissetmedim  çünkü; hem yumuşatıyor, hem nemlendiriyor, hem pürüzsüzleştiriyor, üzerine hiç bir şey sürmesem de yarı mat parlatıcı oluyor daha ne:) Hem de verdiği şekerli mentollü tadı seviyorum:) Gün içinde tekrarlamıyorum. Bir sabah evden çıkmadan, bir de gece yatmadan. Yetiyor valla.
Anneannemin dudakları aşırı kuru sürmediği kullanmadığı lipbalm kalmadı. Gün içinde bana dua ediyormuş resmen. Toparlanmış durumda dudakları.

O benden daha eski kullanıcısı bu ürünün. Tesadüfen eczaneden almıştım 3 sene önce falan. Tipine baktı beğenmedi önce ama vazelinden iyidir diyerek başladı. Şimdi bırakamıyor:)

Gerçekten çok memnunum ve düzenli olarak kullanıyorum. Herkese tavsiye ederim. Öperimm :))))

Yorumlar

  1. blistex tapılası lip balm! hayat kurtarır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cicim:) çok seviyorum bu mavişi:)hiç bişiye değişmem:)

      Sil
  2. Ne cahilim ya :D paspallığımı belli edim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah gratis'te falan hiç mi görmedin yau:)

      Sil
    2. eczanelerde de dolu annem :D ama yani hiçbir lip balm blistex olamaz hani şu eos ler var ya kurban olsun bu yavruya

      Sil
    3. o kadar övüyorlar ben de merak ediyordum:)))) ama EOS'un paket tasarımı çok tatlı ya :)

      Sil
    4. geçen gördüm ama gerek yok ben hala nivea parlatıcısız vişnenin yerini dolduran bir şey bulamadım:D

      Sil
    5. dua et ihtiyacın olmasın :))))) nemsiz, çatlayan dudak zorr :/

      Sil
  3. merhaba :)
    Blogunu yeni keşfettim Blistex sayesinde:)Almayı düşünüyordum ama Brut's bees ve blistex arasında kalıyordum. Şimdi galiba kesin kararımı verdim, Blistex alacağım :)

    Ben de bloguma beklerim ilgini çekerse, sevgiler..:)
    http://bahcembenim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız yapısı yumuşak. sürerken çok açarsanız kırılabilir/eriyebilir bu sıcaklarda buzdolabında falan bekletmenizi öneririm:)

      Sil
    2. Teşekkür ederim, söylediklerinizi dikkate alacağım:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar