Avene Termal Su

Avene markasının bir çok ürününü kullanmış ve bir çoğundan memnun kalmış olduğum halde termal suyunu keşfetmekte neden bu kadar gecikmişim hiç bilmiyorum.

Ferahlatıcı, cildi yatıştıran, seyahat sırasında(uçakta vs.) cilt kuruluklarına iyi gelen, isiliklere karşı etkili, böcek sinek sokmalarında kaşınmayı durduran, cilt hassasiyetlerine iyi gelen, cildi nemlendiren, makyaj altına kullanılabilen, pudra üzerine sıkıp görüntüyü hafifleten çok yönlü mucizevi ürün.

Akne tedavimin bitmesine yakın keşfettim bu ürünü. Akne kururken nasıl kaşınır bilmeyen yoktur sanırım:) İşte yüzümü yolmamak için başvurduğum biricik yardımcımdı o sıralarda:)

İster makyaj fırçalarınızı fazla ürün emmesin diye nemlendirin, ister doğrudan cildinize sıkın.

İster tonik gibi kullanın, ister yüzünüz terlediğinde makyajı bozmadan ferahlamak için. Ben en çok bu amaçlar için kullanıyorum. Seyahat boyunu çantamdan bir an olsun ayırmıyorum. Ne zaman sıcaktan, nemden bunalsam nerede olursam olayım 2 fıs sıkıp rahatlıyorum.

Yüzünüzden 20cm uzakta tutup sıkıyorsunuz. İster tampon hareketlerle cildinize yedirin. İster bırakın kendi haline emsin.

Sinek sokmalarında da kaşıntıyı alsın diye eskiden kolonya dökerdim ama etkisi kısa sürerdi. Artık buzdolabında soğuttuğum termal suyu sıkıyorum, kaşıntı falan kalmıyor. Tam bir kurtarıcı benim için.



Piyasada farklı markalara ait termal sular da varmış ama hassas ciltli olduğumdan ben Avene'i tercih ettim. Çook çook sevdiğim bir ürün. Değiştirmeyi düşünmüyorum. Merak eden varsa seyahat boyunu edinip bir denesin derim. Memnun kalacağınızı umarım.

Sevgilerimleee....

Yorumlar

  1. Avene ürünlerini bende çok severek kullanıyorum gerçekten kaliteli ürünler. Avene ürünlerine http://www.dermokozmetika.com.tr/avene sitesinden uygun fiyatlarar sahip olabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar