8 Ocak 2013 Salı

YUPPİİİ YARIN KAR TATİLİİİİİ!!!!

Karın kışın oldum olası meraklısı olmadım. Her kar yağdığında itinayla üşüdüm hasta oldum:))) Bir yılbaşında kafamın arkasına yediğim kartopu yüzünden ateşler içinde yorgan döşek yatmışlığım vardı çocukken. O gün bugündür hazzetmem. Çocukluk travması işte:))))))

Baktım kar bana dışarıdayken yaramıyor, ben de evde kar mahsuru olunca favorilerimin listesini yaptım:

  • Okul boş olmayan günümde tatil edilsin. İşime yarasın:)
  • Camdan bakıp bakıp kar küresi içinde gibi hissedeyim kendimi. 
  • Bol karabiberli ve zencefilli sıcak çukulatam elimin altında yedekli olsun.
  • Vişne likörlü çukulatam, en dolusundan bi şişe Irish Creamli Bailey's im olsun. 
  • Mutlaka evde izlenmedik bir iki tane romantik komedi bulunsun.
  • Hiç bişi bulamazsam sevdiğim dizilerin yeni bölümlerinin çıktığı gün yağsın :p
  • Hasta yatacaksam da sevgilim yanımda olsun ki ben de bol bol şımarabileyim:)))


Bu sene çok şükür grip değilim. Sevgilim de yok zaten halihazırda:((((((( Ama diğer her şeyim var Bailey's hariç. Onun yerine Hare'nin Acıbadem likörünü koydum sıcak çukulataya. Ama acı olmasın diye 1çorba kaşığı koydum koca kupaya. Fena da olmadı;)

Bugünkü kar tatiline ekstra sevindim. Çünkü yarın proje günümdü ve bu hafta ruh halim hiç iyi değildi. Sürekli bitmek bilmeyen mide ağrıları çektim. Normalde balığa bayılmama rağmen şu ara ne zaman yediysem midemi bulandırdı. Garip bir bünyem var hakikaten:))))) Bu yüzden zor geçen şu hafta hiç bir şey yapamamıştım. Vicdan muhasebesi yakamı bırakmıyor ama zaman geçtikçe benim oturasım hiç gelmiyor. Bu sebeplerden dün gece çok dua ettim. Bugün saat 14.20 civarı güzel haberi alınca bir mutlu oldum anlatamam. Normalde teslimden bi hafta önce tatil olması kimsenin işine gelmez. Bu sene hiç bi grupta kimsenin projesi yolunda değil sanırım. Herkes çok mutlu:)))

Pek sevdiğim bir arkadaşımın sayesinde baş belası girişimcilik ödevimi cumartesi gecesi teslim ettim. İşi gücü bıraktık misyon, vizyon, ileri dönük hedefler yumurtladık gece gece. Bir de projeyi pek beğendi. Onu da Günberk buldu zaten:)))) Ben ne yaptım peki????? Yazmanlık diyelim:p  Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum:)))) Birazcık rüşvet teklif etmedim de değil hani ;) Joker Bahçe'de Jaggermeister açtıracağıma söz verdim:)))) Kim dayanabilir böyle bir teklife:p

O bitti pazar gecesi ertesi günkü Güncel Sanat dersi için Anselm Kiefer hakkındaki sunumumla uğraştım. Gece 03.45te önceden hazırladığım taslağın üzerinde düzenlemelere başladım. 06.56 da bitirdim. Hemen yattım biraz döndüm:))))) 11.00de kalktım hazırlandım okula gittim. 85aldığımı öğrenince keyfim kaçtı. Bileydim taslak halinde bırakırdım. O hali bile 70 alırdı rahat. Boşuna emekkkk:((((((( Bir de konu sıkıcı ötesiydi. Enerjimi emdi resmen. Googlelayın amcayı merak edeniniz varsa:))))

Sunum tarihim 2 hafta aksamak durumunda kalmıştı zaten. Çünkü laptopumun şarj cihazı 3 hafta önce okulda çalındı:(((( Kime sorduysam bulunamadı. Ben de hocaya mail atmıştım durumu. Acaba gecikmeden dolayı mı notumu kırdı diyorum. Kendisine sorduğumda kötü olmadığını iyi iş çıkardığımı söylemişti. Ama 100 alanların sayıca çok olduğunu görünce keyfim kaçtı. Haksızlık edildiğini düşünüyorum. İdareten eski laptopun şarjını kullanıyorum korka korka. Onu da arkadaşım akıl etti neyseki. Bataryadan yiyecek diye korkuyorum ama yapacak bir şey yok :( Sömestrde halledeceğim artık bir şekilde.

Başka ders olsa sevinçten zıplardım nota ama Sanat derslerine ilgim var. Normalde başka bir hocamız veriyordu bu dersleri. Bu yıl okuldan ayrıldı. En çok ben üzüldüm. Ondan öğrendiklerim sayesinde sanata ilgi duymaya sevmeye başladım. O yüzden hocanın bu kıllığı anlamsız geldi. Özel muamele görenlerdendim SEVGİLİ HOCAMDAN :))) Ama o artık yok. Yeniye de kendimi sevdirmeyi başaramadım. ONUN KAYBI:)))

Dün moralsiz okuldan çıktıktan sonra kuzenimle kahve içelim dedik. Irish Cream Misto'mu içtim yanına da Ahududulu Cheesecake le alışveriş yapacak enerjiyi buldum. Önce biraz takı toka bakındık, ben bi sürü ayakkabı denedim, Lens siparişi verdim. Bi tanesine bayıldım siyahı yoktu getirteceklerini söylediler, ses çıkmadı. Parasını ödedim bile ama kavuşamadım henüz:((((((
Yarın da gelmezse gidip kahvesini alacağım artık mecburen. Umarım o da kalmıştır.

Eee anlatacaklarım bitti:))))) Dünü bugünü bi güzel özet geçtim:))))

Herkese neşe dolu kar maceraları dilerim:))) Umarım yolda kalmazsınız, rezillik çekmezsiniz.

Kimi kar yağışına sevinirken kimi nefret ediyor çünkü trafik çilesinden :)))))

Mutlu haftalar dilerim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder