KOZMETİK 5: GÖZ KALEMLERİM

Göz kalemi deyince en çok Kajal markasının kalemlerini seviyorum. Renkleri güzel, kalıcı, pigmentleri belirgin, sürümleri kolay, kolayca açılabilen kalemler. Eskiden renkli kalemlere çok yönelirken far kullanmaya alıştığımdan beri bıraktım. Yine de farın üzerine renkli kalem istersem metalik tonlu Kajal Selective serisinin özellikle No:9 unu kullanıyorum. Çok güzel bir nil yeşili. Açık kahverengi gözleriniz varsa mükemmel duracaktır diyorum. Kaç tane bitirdiğimi ise inanın bilmiyorum. 10 üzerinden 7.




Bunlar serinin tüm renkleri. Benim kullandığım yeşil(no:9) dışında diğer renkleri ise çivit mavisi(no:3) ve mor(no:4). Mavinin tonu çok keskin ve göze batıyor. Ben mecburen olabildiğince ince kirpik diplerime sürüyorum göz ortasından kuyruk kısmına kadar. Ama nefis mavi gözleriniz ya da simsiyah gözleriniz varsa çekinmeden cesurca sürebilirsiniz:)))) Moru ise neredeyse aldığıma pişman oldum dediğim kalemler arasında. Bir defa sürümü yeşil ve mavisine kıyasla zor. Mat bir rengi var. Yağ gibi kaymıyor malesef. O YÜZDEN BAŞARISIZ BULDUM.

Renkli kalemlerden devam edersek, yeni keşfim Alix Avien Eyeliner. Bendeki renkleri 367, 362 ve enn çok kullandığım 307.

307 dışındaki renkleri sevmedim malesef. 307 çok güzel bir navy. Gözün kapağında güzel duruyor. Yine kalın sürerseniz bulaşma yapabiliyor.
362 mat bir yeşil. Sürümü kolay ama göz içine ne zaman sürsem kayboluyor. 1 saat dayandıramadım. Göz üzerine de denemedim.
367 ise füme. Bana gri tonları makyajda hiç yakışmıyor malesef. Gri kalemleri sadece göz içine siyah kalem çekersem kirpik dibine sürüp kulak çubuğuyla dağıtıp öyle kullanıyorum. Bu kalemin kalıcılığıyla ilgili bir sorunu yok bence.
NOT:Aynı seri olmalarına rağmen bazı renklerin pigmentleri çok belirgin ve kalıcıyken bazı tonların kendini hiç göstermemesi ilginç.

Pastel Matte Metallics serisinin No:330'unu gururla sunarım:))) Kendisi yine çok mükemmel bir yeşil. Kajal'dan biraz daha koyu. Sürümü kolay. Bana Pastel markasını sevdiren kalem. Metallic olduğuna bakmayın bence matlığı daha ön planda:))) Yazın kullanmadığımdan akma yapar mı bilemeyeceğim ama kışın bulaşma yapmadı bende. Tavsiye edeceklerim içinde üst sıralarda. Yeşil dışında koyu grisi var bir de sanırım. 10 üzerinden 8i hakediyor.
(fotoğraftaki 332 numara  http://pinterest.com/pin/119486196333834071/ den alıntı)


Gelelim SİYAH favorime: Gosh Velvet Touch Eyeliner'ının Black Ink rengi. Bu kalem de waterproof. Bir baktım da waterproof olmayan hiç bir göz ürünü kullanmamışım ki zaten:))) Bu kalemden aşırı memnunum. Bir defa yazın aldığım için akma konusunda çok tereddütlüydüm. Her gece sürdüm ne aktı ne bulaştı:) Hatta göz içine bile sürdüm ki normalde daha kuru kalemleri tercih ediyorum göz içine sürmek için. Alana kadar nasıl bir marka olduğu hakkında fikrim bile yoktu. 7 euro vermiştim sanırsam. Verdiğim parayı sonuna kadar hak etti:))))) Tavsiye ederim hem de gözüm kapalı. Türkiye'de satılmıyor sanırım. Ben rastlamadım malesef:(((((( 10 üzerinden 8 veriyorum.


Siyah yumuşak uçlu ulaşılabilir eyeliner arıyorsanız Kajal No: 1 öyle kat kat kalınca sürülmediği sürece bulaşma yapmadı. Anca 1, 2 defa yazın hafifçe göz kapağıma bulaştığını gördüm. Kalıcılığı da ovalamazsanız gayet iyi. Waterproof özelliği var. Suyla temizlenmesi zor. 10 üzerinden 6,5.

Asla tavsiye etmeyeceklerime gelirsek:
Kajal No: 4 Mor
Alix Avien No: 362 Yeşil (Kaybolmayan göz kalemi isterizzz:))))))
Pastel No: 15 Simli mor (Sürümü zor çünkü yapısındaki simlerden dolayı daha sürerken dağılıyor. Hamur gibi. Hiç sevmedim)
Emily No: 103 Kahverengi (Rengi çok yavan buldum. Bana da yakışmadı zaten. Sadece 1 kez kullandım.)
Flormar Ultra Black Eyeliner (17tl ye çok daha iyi ürünler bulabilirsiniz eminim. Elimin üzerinde sürdükten 2 dk. sonra iyi sabitlenmesine aldanıp aldım. Gözde aynı performansı vermiyor.) Duruşu güzel yalnız. Ona bir şey diyemeyeceğim:)
10 üzerinden 3.

Favori kalemlerinizi bana yazın olur mu? Gosh bitmek üzere:((((( Değişik arayışlardayım. Yorumlarınızı beklerim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar