28 Eylül 2012 Cuma

DÖNÜŞ YOLU

Ortalama 1 haftalık gezinin bitişini kutluyorumm:)))) Evimi özledim yau:( Nasıl geçtiğine dair özet geçersek sıkılmaya vakit bulamadım resmen:) Şu 6ayda yemediğim kadar çukulatayı 1haftada höşürdettim. Patatese doydum diyebilirim:) Üzüm suyu çıkarmanın ne zahmetli iş olduğunu gördüm vee bundan sonra önüme konan bardağı öğğğ ığğğğ demeden kafama dikmeye söz verdim.
2günüm Çarşamba'da geçti zaten. Şeker Fabrikası'nın lojmanlarında kaldım. Hasret giderdik bolbol. Erzurum ritüellerini yerine getirdik aile boyu:) Civil peyniri ve semaver çayının eşsizz tadına vardım:) Bol bol fındık yedik taze taze. Yeşilliklere serilip piknik yaptık. Pek keyifli geçti bu sefer.

Faakattt ila aksilik çıkmadan olmaz. Köyde sinyal pek çekmediği için Iphone azizliğine uğradım. Otomasyon açılır açılmaz dersleri seçmeme rağmen sistem Kaydet komutunu algılamamış. Böylece ben 15 dk sonra takip tuşuna bastığımda hiç ders seçilmemiş olduğunu görünce sinir krizi geçirdim. Tabii ki bizim çekirge sürüsü bana hiç ders bırakmamış doğru düzgün. Pazartesiden cumaya kaç gün geçti topu topu 5 ders seçicektim zaten 3tanesini onaylatabildim:((((( Diğer 2si hala belirsiz:(
EDİT: 2belirsiz dersim vardı ya hani...1ini bırakacaktım kontenjan bekliyordum. 2si birden onaylanmış. Sabah dersim hiç yok ya şaka gibiii!!!!!!!!İşin yoksa pazartesi git yalvar yakar 2tanesini bırak yerine ders al. O da şansım yaver giderse! Offfffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!
Arada bi ders düşüyormuş ama ben hiç rastlamadım.Bakalım nolcak. Okulla ilgili tek iyi şey; açılışın 1hafta geciklmesi. Pek mutluyum bu konuda.

İşte tatilimin özetinin özeti:)))))) Okumak için getirdiğim Göçebe'ye gelince.... daha dün gece başlayabildim. Sadece 3 sayfa okudum. Pek bi fikrim oluşmadı dolayısıyla :))))) Bitince yazarım sözzz:) Daha size Gece Evi serisinden bashsedicem:) 8. kitabı da bitirdim. 9. dan sonra biraz beklemek lazım galiba. 12kitap olduğunu sanıyorum.

Neyyseeee:) Herkese şimdiden iyi haftasonları dilerim. Ben de 1saate kadar yollara düşmüş olacağım. Akşama ŞEHRİMDEYİMM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder