Sherlock Holmes serisi

Martı Yayınevi çıkışlı bu seriye bayıldımm:)Yazarı:Sir Arthur Conan Doyle. İlk kitabı Akıl Oyunlarının Gölgesinde'yi resmen bir çırpıda okudum. Okuması da zor değil. Gayet akıcı bir dille çevrilmiş. Tek problem yazıların aşırı iri yazılması. Bir kitapta en tahammül edemediğim şey herhalde. Çocuk kitabı okuyormuş izlenimine kapılıyorum:/

Kitap içeriği küçük küçük hikayelerden oluşmakta. Hepsi de birbirinden bağımsız olaylar. Ben benzetmelere ve sahne tasvirlerindeki detaylara bayılırım. Gözümde canlandırıp öyküyü bu şekilde okumaya bayılırım. Seveceğinizi umuyorum. Güzel bir plaj kitabı. Hem sürükleyici, hem beyni yormayan kısa hikayeler. Mükemmel bileşim:)))) Tavsiye ederim.

Şu an 2. kitaba başladım: Suç Detayda Saklıdır. Okuduktan sonra izlenimlerimi yazarım.

Şu sıralar tatile çıkacak olan varsa efendice kitabı alsın okusun. Sessizce gitsin ve gelsin. Gidebilen var, gidemeyen var, 8. tatiline giden utanmadan bronzlaşmak üstüne makale döşeyen var:) Böyle sevimsiz arkadaşlardan pek hazzetmiyorum bu ara :) Şantiyeye tıkıldım yaz boyu. 1 eylülden önce bana tatil haram:/ Kimseleri çekemiyorum o yüzden:) Napim... Zaten depresifliğin zirvesindeyim. Umarım ruh halim iyileşir bir an önce:(((

Yorumlar

Popüler Yayınlar