KOZMETİK 8# Rimmel Exaggerate Asansörlü Göz Kalemi

Bugün size sevimsiz bir ürün tanıtacağım. Fiyatı 11.90tl. Ama hiiç parasında değilim. O kadar övmüşler ki kullananlar bu kalemi, yok akmazmış, yok bulaşmazmış, amanın zamk gibiymiş yapışıp kalıyormuş, rengi hafiflemiyormuş bile vs. vs. vs. Ben Noir rengini aldım ve beklediğim gerçekten siyah ve kolay sürümlü olmasıydı. Bu kalemi hamle üstüne hamle yaparak sürebilirsiniz ancak. Tek seferde süreyim çıkayım durumu yok.

Rengini vermesi için ben 3 kat geçmek zorunda kaldım, hatta gözümde Maybelline Color Tattoo serisinden Eternal Gold rengi vardı. Üzerinden de turuncu pırıltılı bir toz far geçmiştim. (Keşke fotoğrafını çekseymişimm) Üzerine sürmeye çalıştığımda siyahtan çok yeşil renk verdi ilk katta. Üst üste uygulamalarım sonucunda siyah elde edebildim ama çok zaman harcayarak. Hatta anneme de denettim. Belki ben becerememişimdir diyerek. Onun göz kapakları benimkilerden daha yağlıdır. O bile epey zorlandı sürerken. Eyeliner çekmeye üşendiğim günlerde sürerim diye almıştım. Ne yazık ki beklentimi bu anlamda hiç karşılamadı bu ürün. Bir de gözümün üstüne sürdüğümde (sanırım 3 kat üstüste sürdüğümden) günün sonunda simsiyah olmasa bile hafifçe bulaşma yapmıştı . Yazın bu kadar yoğun olmayan bir uygulamada daha iyi sonuç alırım diye umuyorum.

Ha artısı yok mu derseniz tabii ki var. Şöyleki;
-Waterproof özelliği var.
- Kalemi göz içine de sürdüm( benim gözlerim suludur:) rüzgar esince hemen sulanır). 3 saat sonra %70'i duruyordu. Giden kısmı da göz pınarı tarafından gitmişti zaten. Çıkarırken zorlandım bile hatta.
-Başka bir uygulamada kalemi alt kirpik dibine uygulayıp arkasındaki süngerle dağıtmıştım. Yine 3-4 saat sonra aynen duruyordu. Akmadan falan.
-Sünger aplikatörü çekildiğinde çıkabiliyor ve arkasında kalem traşı var. Bence bu güzel bir özellik. Asansörlü kalemleri normalde ucu sivriltilemiyor diye kullanışsız bulurdum. Bu kalemde öyle bir şey yok:)
-Çok sert bir kalem, kırılması ihtimali yok bence:) Artı özellik olarak sayabiliriz. Asansörlü kalemler 2 kullanıştan sonra yamuluveriyorlar genelde.

Söylediğim gibi ben pek sevemedim ürünü. Tekrar almam. Onun yerine Avon supershock almayı tercih ederim. Bi de Gosh Türkiye'ye gelsin artıkk!

Kullanıp da memnun kalanlar bana yazarsa sevirim:) En çok hangi özelliğini sevdiniz?

Bir de şöyle bir uygulama var kendi sitesinde. Bakalım beğenecek misiniz?

Yorumlar

Popüler Yayınlar