MÜZİKLİ MİM:)

Selam... Olanca keyifsizliğimle bloglar arasında kafa dağıtmaya uğraşırken, yine bir yerde bir mim gördüm ve ısrarla "yap!" diye içimden bir ses söylenip duruyor:) Hadi yapalım bakalım:)

1) Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime?

Duygu.

2) Hiç müzik dinlemekten bıktığınız oldu mu?Veya dinlemeye ara verdiğiniz?

Şarkılar bana birini hatırlatıyorsa dinlemem bi süre. Ya da her şarkıda kendimden bir parça aramaya başladıysam bırakırım.

3) Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu?Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?

Teoman. Ergenliğimde keşfettiğim ve her albümünü aldığım tek şarkıcı. Ama hiç bir zaman posterini astıklarım arasında yer almadı. Ne sesini çok beğendim ne tipini. Ben bana hissettirdiği gerçekliği sevdim galiba.

Posterini asmak için hep film yıldızlarını tercih ettim;)

4) Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Hayır. Blog yazarken bile fonda müzik çalsın istemem.

5) Çok klasik ama yinede sormak istiyorum.Sizin türünüz hangisi?

Metal.

6) Asla dinlemem dediğin bir tarz var mı?

"Fantazi" denilen şarkı türünü hayatım boyunca anlamicam sanırım. Hareketli arabesk neden dinlensin ki zaten:p

7) Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Tek şarkıcı olmakla yetinmem yau:) Sayayım mesela...
-Yasmin Levy. Sesindeki bir tını insanın içine işliyor.
-Nil Karaibrahimgil. Çok pozitif:)))))) Sesindeki masumiyet ve hafif ürkeklik hoşuma gidiyor ve sözlerindeki beylik olmaktan uzak dizeler <3
-Edith Piaf. Ölümsüz ses. Asla UNUTULMAMAK İSTERDİM.
-Madonna. Hep yeniliklere açık, asla yaşlanmayan.

8) İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Farkında mısınız 2000lerde çıkan hiçbir şarkı kalıcı olmadı. Sorsanız geçen seneki hit denilen şarkıların adları bile hatırlanmıyor. Hepsi birer balon köpüğü. Altyapısı eksik müzikler, saçma telaffuzlar, uyumsuz sözler, duygu barındırmayan nağmeler, aceleci hitler ve sanal alem yüzünden satamayan CDler. Dijital çağ duyguları ve heyecanı öldürdü bence. Elimde olsa Single denilen saçma şeyin yapılmasına veya yayımlanmasına asla izin vermezdim. Eskisi gibi 12 şarkılık aceleye getirmeden en az 5 klip çekilebilecek potansiyelde emek verilmiş albüm çıkarmaya uğraşsınlar.

9) Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?

Yabancı: Deep Purple- Soldier Of Fortune
Yerli: Gripin- Aşk Nereden Nereye

10) Tvlerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Boş işler hepsi. Tv izlemeyi bırakmamın sebeplerinden biri sadece:)

11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

JUSTİN BIEBER! Çok itici.

Bu kadarcık:) Hadi siz de yaspın. Cevaplarını merak ettiğim isimler var aranızda;)

Öpüldünüz...

Yorumlar

  1. Türkiye'deki müzik piyasasıyla ilgili yorumlarının hepsine katılıyorum canım.
    3-5 müzisyen dışında ne müzik yapılıyor ne müziğe yakın birşey!
    2 tıs tıs 1 pıs pıs hoop oldu sana şarkı

    Benim de listemde bu mim ama şu tembelliğim bir geçse :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HİÇ SORMA:/

      hadi kalk yap bi değişiklik olsun hem de bi başlangıç:)))))) cevaplarını merak ediyorum hadiii :D

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar