Kozmetik #18 The Balm İnstain Allıklar- Pinstripe ve Swiss Dot

En çok merak edilen The Balm İnstain Allıklardan 2sini Gratis indiriminden kaptım. Toplamda 6 allık var ama ben sadece 4ünü görebildim. Diğer 2'sini gördüğümde mutlaka inceleyeceğim. Toile'de gözüm var bloglarda gördüğüm kadarıyla müthiş... bulduğum yerde almak istiyorum:)

Bugün size Pinstripe ve Swiss Dot'u tanıtacağım. Allıklar diğer The Balm allıklara benzemiyorlar. Çoook pigmentliler ve gerçekten abartmıyorum. Mutlaka kontrollü olun sürerken yoksa al yanaklı palyaço olmanız kaçınılmaz. Pinstripe değil ama Swiss Dot aşırı derecede tozutuyor. Kendi aralarında da ortak bir özellik yok sanırım:)

PİNSTRİPE
Pinstripe'in kapağını açtığımda verdiğim tepki "Aaa Nars Sin bu resmen:)" oldu. Hemen denemek istedim. Bulduğumuz ilk kabuki fırçayla sürdük kalıp gibi kaldı. Bari rengi görelim diye dışarı çıktık gün ışığında çok hoş bir gül kurusu rengine sahip. Kendinden sedefli. Simli değil. Pudra fırçasıyla dağıttığımda cilde güzel oturuyor, tebeşir gibi durmuyor güzel bir canlılık veriyor. Uçup gitmiyor ki benim için en önemli kriter bu. Bu sabah 11de sürdüm akşam 6'da temizleyene kadar nasıl sürdüysem hala aynıydı.
Bu derece morluk barındıran bir allığı seveceğimi hiç düşünmemiştim ama bana tabuları yıktıran bir allık oldu. Çok pigmentli allıkları sürmek için kullandığınız bir fırçayla ya da kontür fırçasıyla çoook hafif bir şekilde denemenizi öneririm. Beyaz tenliler ve esmerler bayılacak;)

Swiss Dot 
Rengi şimdiye kadar gördüğüm şeftali pembelerin enn tatlısı. Fratboy allığın koyusu. Sıcak tonlu bir renk. Allık olarak yapılmadığını düşünüyoruz Selinle:)) Paketlemede bir yanlışlık olmuş kesin. Far olarak üretilmeliymiş. Hem de mat pigment far:) Bu kadar tozutan bir allık daha ömrümde görmedim çünkü. Aşırı pigmentli olması da cabası. Üstelik cilde orantılı bir şekilde dağıtmak için çok uğraşmanız gerek. Doğal görüntü elde etmek zor. Naparsanız yapın renk patlayacak:)
Benim yüzümde "yeni tokat yemiş pembesi" olarak tanımladığım bir tona büründü:D Pigmentleri de görüntüyü destekledi. Tabii ki nefret ettim:p Çeşitli fırçalarla daha doğal uygulayabilmek için denemeler yapacağım. Far olarak denediğimde bazsız bile performansını beğendim diyebilirim. Birazcık topaklandı ama olur o kadar:) Crease bölgesine yakışacak yazlık bir tonu var. Bir ömür kullansam far olarak bitiremem :p


Kısacası şu, paketlemesi kadar yapılarına da özenselerselermiş keşke. Göz alıcı ama bir yandan da aceleye gelmiş gibi bir seri çıkarmış The balm bu sefer. Pinstripe'i ayrı tutarak söylüyorum. Diğer allıklar hakkında da çok parlak şeyler yazılmadı sanırım renklerinin birbirinden güzel olması dışında. Alacaksanız mutlaka testerına bakın, yüzünüzde deneyin. İyi ki bana indirimde denk geldi. Yoksa normal fiyattan alsam üzülürdüm çok net.

Yorumlarınızı beklerim:)

Yorumlar

  1. The balm yüzünden kart mağduru oldum :)))) bu indirimde bile 13,5a düşmüş inat ettim almadım ;)) sende böyle yayınla içim gitsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah güzel bişi yazmadım ki hakkında:p sdc tek bi rengi beğendim. onu da alırsın bi ara dert değil:)

      Sil
    2. Almayım ya dur :)))) çok eksik var sıra the balma gelmesin indirimde geçti gitti herakde ;)))

      Sil
    3. indirim bitti evet:(

      Sil
  2. Aslında Swiss Dot açtı bence seni:)))) ama süper bir far bence:) pinstripe gördüğümüz 4 renk içinde en güzeliydi kesinlikle. Şu Petal Pink gelse de görsek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adam gibi bi allık fırçam olsa denicem kullanmayı ama ıhh elimdekilerle mümkünü yok :( far olarak takılıcaz biz ya çok iyi anlaştık:p

      Sil
  3. her ikisi için de ve tabi toile içinde uygulamayı duofiber bir fırça ile yapmanı öneririm daha kontrollü uygulama yapılabiliyor ve evet swiss dot kadar tozutanı ben de görmedim hiç ama renk o kadar şahaneki aldırmadım artık bu sabah rt stippling ile yaptım uygulamayı ve üzerinden biraz da mineral su ile geçtim şahane duruyor.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa mineral suyu akıl etmemiştim:-D çok teşekkür ederim güzel fikir için:-D

      Sil
  4. Pigmentleri çok yüksek hafifçe dokundurmak yeterli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokundurmak dert değil de honojen yaymak sorun. Kalıp gibi kalıyorlar:-D

      Sil
  5. bende alacagım bunlardaann=)
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al valla indirimde yakalarsan tadından yenmez:) :) :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar