PİŞMİŞ TAVUK!


DİKKAT BU YAZI YEMEK TARİFİ DEĞİLDİR!!!!!

Tembelliğim üstümde yine.. günlerdir tek bi kelime bile yazmamışım doğru düzgün... uzun zamandır hiç bir şey pişirmedim. Proje desem hayattan soğuttu beni. Motivasyon diye bir şey kalmadı yeminle. Tiff dosyasının allah belasını versin. Laptopumla o dosyayı açmak da, işlem yapmak da imkansız. Dün götürdüğüm ozalitçi 45 dk uğraştıktan sonra, "boşuna vakit kaybetme sen" deyip 5kuruş almadan gönderince durumun vehameti dank etti bana:/ Semeriyle 80'e geliyor yau. Ne kıl iş. Buradan bana görünen dosyanın Photoshop'ta pafta çizgilerinden ayrılıp parça parça JPG olarak kaydedilmesi. Ama işte pc kasınca bölünen yerler bile pixel pixel görünüyor. Nerden kestim noldu diyene kadar da hata veriyor zaten.

Eski bir arkadaşım onca işin arasında uğraşıyor projemi çizmeye ama benim içim rahat değil. Bir taraftan ben yapmak istiyorum ama beceremedim bir türlü. Feci bunaldım. 2 hafta sonraki ara teslime elimde 1 sepet tuzlu kurabiyeyle gideceğim bu gidişle:(((((( Kurabiye demişken onun da tarifini yazacaktım güya:/ Off offff! Şans dileyin bana :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar