Olaylı Gün....

Bugünden umudumu fazla kesmesem daha iyi sanırım:) Sayfam tam 555 kez tıklanmış 1.5ayda.  5 benim uğurlu rakamım. 3tanesini de yan yana görünce çok mutlu oldum:) Hadi bugüne bi şans daha vereyim... boş bir gün muamelesi yapıp tamamen unutmadan....

Efendim günüm iyi dinlenmiş olarak başladı ancak uyanır uyanmaz ruh halim gerim gerim gergin  moda zınk! diye serbest düşüşe geçti. Malum meşhur teslimi bugün yaptım. kazasız belasız diyemeyeceğim. Ozalitçi adı altındaki dünyanın en sevimsiz yerinde canımdan bezdim bugün. Sinirlendim, umutsuzluğa düştüm, çaresiz hissettim, yeri geldi yalvardım, isyan ettim, sinirlerim bozuldu oturdum yere ağladım!!!! Evet hüngür hüngür hem de... kimseyi umursamadan. çaresizce...

Her teslimde başıma gelen aksilikler zayıf karakterli birini intiharın eşiğine sürüklerdi herhalde. Birinde laptopum 1hafta öncesi resmen çöktü. Yedekli de değildi. arkadaşa kontrol etsin diye atmamış olsaydım mahvolduğumun resmiydi:) Buna rağmen 4günlük kaybım oldu DDyle geçtim 5 kredilik dersi:( Evlat acısı gibi oturmuştu içime. Birinde autocad denen ömür törpüsüne itinayla çizilmiş planları çıktı almak için gittiğim ozalitçide aynı boyda olması gereken çıktılarımın her biri farklı boyutta ve antetsizdi!!!!! Ozalitçi azizliğine uğramak aynen buydu! O halde teslim ettim ve haliyle kaldım. 1 yıl sonra bu gün aynı ayıoğlu ayı antet çizmesini rica ettiğimde abuk subuk artistlendi ve yapması gerekenleri bile özensiz çıkardı. Kenarları kesen amca bile şoka girdi: "kim yaptı bunu? "diye!!!?!! Sinirden ağladım o an işte. Teslime 1 saatten az kalmış ve ben sanki başıma gelecekleri bilmiş gibi evden 2 saat öncesinden çıkmıştım. O an arkadaşım imdadıma yetişti ve 10 paftayı baştan düzenledik.Tam olarak istediğim gibi olmadı maalesef ama idare eder umuduyla götürdüm teslim ettim. Tam çıkarken hocamın patlattığı soru beni bitirdi zaten :" Sen kaç kilo aldın birdenbire böyle? dikkat et kızım kendine. salma kendini." Şok şok şok:((((((Ttamam kilo aldım. Farkındayım. Bu kadar gözle görülür bir fark yarattığının farkında değildim:((((((( En acilinden diyetisyene gitmek, spora başlamak ve bu sefer gerçekten hedeflediğim 56kiloya ulaşana kadar bırakmak yok. Önce şu finaller bi bitsin.
Hipoglisemik çıkmıştım en son.İnşallah insülin direncine varmamıştır da ilaç kullanmak zorunda kalmam:/

Şeker bağımlılığı cidden felaket bir şey:/ Kendi sonumu hazırlıyorum galiba gırtlak mevzuu yüzünden. Çok değil ama gereksiz ne kadar abur cubur varsa yiyorum. Son gözdem "canga" denilen mucizeydi. Bi daha rüyamda anca görürüm sanırım.

Gazam mübarek olsun dostlar.. desteğinizi esirgemeyin:D CİDDEN İHTİYACIM VARRRRR!!!!!!

Vee bugünün son olayı :ERASMUS!!!!! Cidden kabak tadı verdi bu mevzu. gitgide de arapsaçına dönmekte. son olarak Almanya ile yazışmanın cevabı geldi. Erasmus öğrencilerine ingilizce yardımcı oluyormuş hocalar ödev konusunda. Ama almanca bilmem rahatım ve yaşam kolaylığım açısından şartmış. Mecburen 1 ders zorunlu Almanca olacakmış. Gayet makul değil mi?????? Ama 2 ay önce bu cevabı almış olsaydımmmmmmm! Şu anda ben vazgeçmeye kendimi ikna etmiş ve devam ettiğim kursu nasılsa gitme mevzuu askıda diye bırakmışken!!!!!!! Bu gelişmeyi öğrenmem ise tamamen tesadüf. Son kararımı Bölüm Başkanıma bildirmek için odasına uğradığımda söyledi tüm bunları. Ne diyeceğimi şaşırdım. Alt üst oldum:/ İçimde zerre kıpırtı yok.Aksine kuşku var. HUZURSUZUM!!!!!!!! Neye karar vereceğimi bilmiyorum..

DENGEM ŞAŞTIIII!!!!!!! İMDAAATTT!

Yorumlar

Popüler Yayınlar