Kozmetik #26 Kiehl's Eye Treatment Cream (Avokadolu Göz Kremi)

Merhaba bugün size hali hazırda kullandığım en favori göz çevresi kremimden bahsedeceğim. Avokado yağından üretilen, elinize aldığınızda yumuşacık bir krem formunda olan parmaklarınızın arasında eritip göz çevresine uyguladığınızda su gibi hafif, şeffaf ama akışkan olmayan bir forma giren bir krem. Sıkılaştırma gibi bir özelliği ya da iddiası yok. Nem verme ve gözaltını aydınlatma amacıyla üretilmiş. Başta biraz yapışkanlık hissetseniz de pıt pıt hareketlerle yedirince hemen geçiyor. Çok az bir miktar yetiyor. 

Sorunlu bir göz çevrem yok. Morluk vs. gibi şikayetlerim aşırı uykusuz geçen dönemlerim dışında olmaz. Sadece şişkinlik ve kuruluktan muzdaribim. Kremin şişlik önleyici etkisi yok denecek kadar az:)

Açık yeşil renkte. Parfüm, paraben vs. içermiyor. Tek kötü özelliği bir çok göz çevresi kremi gibi kavanozda olması. Hijyenik açıdan pek hoşlanmıyorum ama plastik spatulalarla alıyorum içinden. Genelde sadece akşamları kullanıyorum ama ekstra kuruluk hissettiğimde gündüz de sürüyorum. Islak bir görünüm elde ediyorsunuz ama 5- 10dk. içinde geçiyor. 

Göz çevresinde hassasiyet, kızarıklık ya da yanma yaratmadı. İlk kullanmaya başladığımda göz çevrem birazcık ısınıyordu sadece. Kullanmaya devam ettikçe kendiliğinden kayboldu bu his. 

Ben ürünü yaklaşık 3aydır kullanıyorum. Jel formundaki kremler gibi başta nem verip emilince tekrar kurutmuyor. Bu formdan çok daha fazla memnun kaldım. Denemek isteyenlere öneririm. Bittikçe yenileyeceğim bir ürün çünkü.

Kiehl'ste ürün skalasında yaş sınırı yok. Şikayetiniz üzerine yoğunlaşıp ürün öneriyorlar. Doğrudan istediğinizde vermeyebilirler. Siz yine de farklı ürünlerden tester isteyin derim. Bu konuda eli açık davranıyorlar. Fiyatlarıysa normal diyebileceğim aralıkta. Ürünleriyse gerçekten kaliteli. Bu ürün için söylemek gerekirse fiyatını sonuna kadar hakediyor. 

Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. Sorunuz olursa çekinmeyin. Sevgilerimlee....

Yorumlar

  1. Benim için mi yazdın bu yazıyı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkin olmadı değil hani:))) uzun zamandır yazacaktım ama erteleyip duruyordum. denk geldi lafının üstüne;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar