Cilt Rutini Edinme Postu 2# La Roche Posay Effaclar Tonik

Yağlı cilde sahip olanlara şiddetle tavsiye edebileceğim bir ürün. Ciltte gün içinde hiç bir şey sürmeseniz bile parlama, yağlanma şikayetiniz varsa direkt alın:) Ben başlayalı tam 8 gün oldu. Kullanmaya başladığımdan beri etkisini gördüğüm için memnun kaldım. O yüzden hemen yazısını yazayım dedim.

İlk gün özellikle burun kenarlarımda kızarıklık ve yanma hissi verdi. Hemen bıraksam mı diye düşündüm önce ama kullanıcıların hep olumlu yorumlarını görüp sabretmeye karar verdim. 3. gün artık hassasiyetim tamamen kayboldu. Pamuğa döküp yüzünüze sürdüğünüzde birazcık kokusu rahatsız ediyor. (aseton gibi kokuyor:/)

Verdiği his ciltte tazelik, rahatlama uyandırıyor. Makyajı temizledikten sonra bile tortularından iyice cildimin arındığını hissediyorum. Cildi kurutuyor ama iyi bir yağsız nemlendiriciyle o gerilme hissinden kurtulabilirsiniz. Ben geceleri Bioderma Pore Refiner, gündüzleri de sadece ağız kenarım,  yanaklarım ve şakaklarıma Avene Hydrance Optimale Light Nemlendiricin spf 20 olanını kullanıyorum. Sivilceli bölgelere de Aksil 5 sürüp öyle çıkıyorum. Bütün gün parlama yok dert yok:) Şişesi 200ml ve korkarım 1 ay gidecekmiş gibi görünüyor.

Ürünlerden şimdilik mutluyum. Umarım şişenin sonuna doğru alerjik reaksiyon yaratmaz. Bir gelişme olursa yazarım yeniden:)

Daha önce bu ürünleri kullanan varsa yorumlarınızı beklerim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar